samedi 18 janvier 2014

Follow your arrow - Ysolda Teague's mystery kal





J'ai beaucoup apprécié participer au mystery kal de Stephen West, tricoter sans savoir où l'on va, le suspens des indices révélés chaque semaine, voir les réalisations des autres tricoteurs... 
Quand j'ai appris que Ysolda Teague en lançait un, je n'ai pas hésité. Cela fait longtemps que je voulais tricoter un de ses modèles. Elle a encore ajouté du piment à l'aventure en donnant deux options possibles à chaque fois.
J'ai décidé de tirer à pile ou face pour réussir à décider rapidement laquelle des options choisir...

Et joie suprême, je vais utiliser une sublime laine de The uncommon thread, mon dernier achat avant ma bonne résolution de diète laineuse... De la BFL sock, colori... debauchery...

Le premier indice a été révélé lundi, j'ai reçu ma laine hier... Let's knit!


***

I really enjoyed taking part in Stephen West's mystery kal:  not knowing what you are going to knit, the suspense of clues revealed each week, see the work of the other participants...
When I read that Ysolda Teague was organizing one, I didn't hesitate, I wanted to knit one of her pattern for a long time. She even spiced it up more by giving two options each time.
I decided to toss a coin to be able to quickly decide which options to choose ...
And supreme joy, I will use a sublime wool from The uncommon thread, my last purchase before my woolly diet... BFL sock, colori ... debauchery ...
The first clue was revealed Monday I received my yarn yesterday ... Let's knit!





2 commentaires:

  1. Sounds interesting if had time I would join in!
    I love the beautiful red colour of your yarn:)

    RépondreSupprimer
  2. Thanks Anne! It's really a fun project! I hope you can find some time to join a mystery kal!

    RépondreSupprimer